Friday 2 October 2009

fredag

Dagens klip: 2raumwohnung,Spiel mit
Well, saa P. har sögt og faaet et phd.stipendiat i psykologi(noget med epilepsi), og var rimeligt glad, saa vi sad allesammen den anden dag og hyggesnakkede om aftenen, hvilket var interessant da der bl.a. blev fortalt historier om baade brandstiftning og spritkörsel og der er aabenbart en voyeur der huserer paa universitetets toiletter.
De sidste par dage har jeg opdaget nye russiske pigegrupper, som fabrika og Blestyashchiye, og det föles paa en eller anden maade, som om det at jeg hörer ting som Девушки фабричные lägger tid til i skärsilden. Vejret er blevet mere "ägte" efteraarsagtigt, men aarstidernes gang er meget smuk i Bielefeld, jeg tror jeg gaar i skoven og tager nogle billeder i morgen. Jeg har fulgt lidt mikroökonomiforeläsninger paa uni, dat det er det eneste tilnärmeligt interessante, der er startet. Jeg maa sige at den klassiske teori virker som om den kan väre meget pän, men som om det er fuldständigt sindssygt at pröve at modellere virkelige begivenheder derefter.
I övrigt er der kommet nye klip fra Vaya Semanita(svag el jonan, dog)

3 comments:

  1. Nye Euskolegas!!!!!!!
    MLD

    ReplyDelete
  2. wie geht's in Paris?? Havde glemt "Türs" køn idag - så mit tysk er riiiimlig slecht :-( au'voir - hils A fra mig.
    MLD

    ReplyDelete
  3. Ich hab keinen Bock dein Blog zu lesen wenn du nichts Neues publizierst. Sabes lo qué te digo?
    MLD

    ReplyDelete

Followers