Tuesday 20 October 2009

Tirsdag

Dagens klip,klip, Arnold Schwarzenegger paa tysk. Bonusinfo: Sandra Bullock taler flydende tysk, hendes mor var tysk operasanger, og hun har boet flere aar i Nürnberg. Der kan man se.

Saa jeg har väret i tvivl om form og indhold paa bloggen, jeg overvejede noget stream of consciousness, men da mine tanker hovedsageligt er paa formen:"Tänk at hyäner er Schleichkatzen" (update: Det er de aabenbart ikke), eller "Hvis jeg drikker demonstrativt mälk af kartonen, kan det väre mine samboer fatter at den er min", virker det ikke som vejen frem. Jeg overvejede ogsaa filmanmeldelser("Dekonstruktivisme og anarkistiske strömninger i Aliens vs. Predator: Requiem" lyder godt), men det er for meget arbejde.

4 comments:

  1. wow. Blandingen af meningsløshed, lede ved tilværelsen og bristede illusioner er til at tage og at føle på. Jeg føler mig hensat til 30'ernes "fortabte generation".

    MLD

    ReplyDelete
  2. Det var ikke ment saadan, men jeg formoder at alt god kunst er et spejl for betragteren

    ReplyDelete
  3. Formod løs, men i mit hus drikker du mælk af et GLAS

    ReplyDelete
  4. Hvis det er min mälk, som jeg har köbt, saa drikker jeg den som det passer mig, thankyou very much.

    ReplyDelete

Followers