Wednesday 4 November 2009

onsdag

Well, saa jeg er i Lecce i syditalien. Lejligheden er til overpris, og selvom det ikke er mine penge, er jeg ikke totalt glad over det. Ikke at den er dårlig, det er bare irriterende at have fornemmelsen af at blive snydt. Jeg bor ellers udmærket, med et stort værelse(godtnok stueetage ud mod vejen - heldigt at den ikke er så trafikeret), og de to jeg bor sammen med er unge italienske studerende, som er nemt duperede.
Rejsen var hård, men jeg har ikke mærket noget til min maveinfektion, så det er positivt. Jeg fik ordnet en del nødvendige ting i dag, men skal stadig have snakket med universitetet(kontorerne var lukkede i dag, det er åbenbart en halv helligdag), men jeg har nogle seminarer i morgen.
Ellers må jeg sige at byen er ret flot, og ganske behagelig(palmer overalt). Man kan nå langt med "Aznar school of italian", og jeg håber virkelig, der er et italienskkursus der vil have mig, for at rette op på de brutale overgreb jeg gør på sproget.

2 comments:

  1. Rart at høre fra dig - vi troede ellers, at prisen var OK?
    Far

    ReplyDelete
  2. Nadie me dice lo que debo o no debo beber.
    MLA

    ReplyDelete

Followers