Friday 6 November 2009

fredag

Dagens klip Tiziano ferro med Primavera non è +
I dag var jeg så til timer i italiensk, og jeg tror niveauet passer mig fint, det går stille og roligt, og det bliver ikke noget problem at koble sig på. Desuden er der fyldt med spaniere, og jeg blendede fint ind i mængden af suspekte accenter og generel mistænksomhed over at bøje el participio pasado efter køn. Jeg havde jo alle mulige planer om at komme rundt i byen og købe busbilleter og et elkabel og at finde et fitnesscenter, men da jeg fik fri regnede det fuldstændig sindssygt, hvilket det er blevet ved med, hvor meget skal der til at det er en officiel oversvømmelse? bilerne stod i vand op til akslerne på visse strækninger. I hvert fald kom jeg totalt gennemblødt hjem og har siden slappet af herhjemme og lavet lidt lektier. Tror ikke jeg får lavet så meget mere i dag.

1 comment:

Followers