Thursday 5 November 2009

torsdag

Først: Jeg er irriteret på min udlejer, fordi hun i email skrev en pris med gas,vand og el, og her da jeg mødte frem, mente 50 € mere. Not cool. Man kan sige, at til gengæld ved jeg, hvad jeg kan regne med fra hendes side, og jeg har tænkt mig at få så meget for pengene som muligt.

I dag var ellers en ok succesfuld dag, jeg startede med at finde sprogskolen for udlændinge, og der var ingen ko på isen, jeg har min første time i morgen, og skal tale med dem igen i næste uge om niveauet er ok. En enorm lettelse at det var så let, og nu vil jeg bare se hvordan det går med timerne.
Ridende på denne bølge af succes, bestemte jeg mig for om eftermiddagen at tage ud til universitet(fakultetet ligger desværre i en universitetsby udenfor byen, og jeg må se at finde ud af bussystemet, man kan ikke købe billetter i busserne - ikke den fedeste oplevelse). Jeg syntes også jeg havde set noget om nogle seminarer.
Så jeg spurgte i skranken, og blev informeret om at kl. 4 var der noget, der "måske var et seminar". Og det var saadan det gik til at jeg kom til at deltage i et fakultetsmøde, med votering og det hele(ja, botanik bliver skåret ned, sorry). Mod min første indskydelse havde jeg sat mig centralt oppe foran, og var godt lukket af af ældre forelæsertyper. Men jeg forstod forbløffende meget af hvad der foregik, så positivt også.

No comments:

Post a Comment

Followers