Sunday 8 November 2009

Søndag




I går regnede det hele dagen, og udover en tur på indkøb, sad jeg inde og lavede lektier og daffede den hele dagen. Om aftenen faldt jeg over sidste halvdel af Riso Amaro. Jeg har sværere ved at forstå gamle film end resten af hvad jeg har været ude for her(der var også en med kirk douglas og robert mitchum, der gav mig problemer den anden dag), men det hjælper heller ikke at falde ind midt i dem, og de kan være ganske komplicerede(looking at you, kirk!). Anyways, selv sådan er den film som en atombombe i ens(min) hjerne. Vista obligada.

I dag var det godt vejr, og jeg har været i midtbyen og tage billeder. Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvor jeg kan købe busbilletter, det så ikke ud som om togstationen var stedet.

1 comment:

  1. Come va nella terra del sole? Capisci la lingua? (Mi pare che dicono "lu sole, lu mare e lu ientu", è vero?)
    Il tuo babbo

    ReplyDelete

Followers