Friday 20 November 2009

Fredag

Dagens klip: Tie mellem Tiziano Ferro med Ti Voglio Bene. Reads like a gay break up,
og Adriano Celentano med Veronica Verrai. Ok sang, pinlig frakkeskødevifte-dans Adriano fyrer af. Bemærk at solodanserinden er Lorella Cuccarini, kendt som "le gambe più belle d'Italia".

Jeg fik i lavet en del i går, hvor jeg kom til lægen og fik mit certifikat, og meldte mig ind i det lokale fitnesscenter. Det er dyrt men usselt. Byen er ikke vildt billig. I dag var jeg så til timer og da jeg fulgtes i elevatoren med en af de polske stræbere, spurgte han om jeg ville med og plukke appelsiner, i nærheden er der et fakultet, som har nogle træer foran indgangen. Jeg var selvfølgelig klar, og det kan være det er ulovligt, men den eneste, der sagde noget, var en ældre dame, der selv kom for at tage sig af retterne, som bemærkede at det var en god ting at være høj når man skulle plukke appelsiner. Så fik vi os en lille snak omkring vores nostalgiske affekt for guano apes, hvilket også var hyggeligt.
Jeg spurgte vores italiensklærerinde hvilke ekstra timer hun ville mene jeg kunne tage(da jeg meldte mig ind fik jeg at vide at jeg kunne tage nogle flere uden at betale mere), og hun foreslog nogle, der ligger udmærket.

2 comments:

  1. Guano apes? Er det kode? Il guano-mono?
    MLD

    ReplyDelete
  2. Dude, the guano apes, det tyske band fra 90'erne. Hittede med Lords of the Boards.

    ReplyDelete

Followers