Tuesday 29 September 2009

Tirsdag

Dagens soundtrack: Queens of the Stone Age, In My Head. Bedre end de ting min söster hörer!

Saa de sidste par dage har väret vildt kedelige, og jeg mener ikke Tarkovsky-jeg-udforsker-min-indre-spiritualitet kedelige, men Koyaanisqatsi-kedelige. Highlights inkluderer da jeg köbte levertran paa apoteket, og apotekeren spurgte, om "jeg dog virkelig kunne faa det ned", da jeg bestemte mig til den flydende variant, i stedet for tösedrengelösningen med kapsler. Smager af fisk, og jeg kan lide fisk. Saa har jeg set lidt MMA highlights paa nettet, hovedsageligt Emilianenko("Did you meet with president Putin?" -"Yes, we had tea with Vladimir Vladimirovich"), og Mirko CroCop("How powerful are your kicks?" -"Right leg, hospital; left leg, cemetery"). Good times.
Saa var der selvfölgelig valg her i Tyskland, som faldt ud nogenlunde som forventet, og jeg maa sige at Westerwelle er rimeligt klam. Bonusinfo: Angela Merkel taler aabenbart flydende russisk, og selvom Kreml havde det bedre med Schröder, hjälper det vist paa det, ogsaa med opel-magna affären og alt det.
Mit tysk föles jo rimeligt patetisk, men det er da blevet en kende bedre paa visse punkter(föles som sagt stadig patetisk), hvilket altid er noget, og noget slang faar man da samlet op(seriöst, "Bock zu haben", helt ärligt!).

Dagens klipKesslers Knigge-10 drogen


1 comment:

  1. Koyaanisqatsi?
    Og bare fordi man gentager at den musik man hører er fed gør det det ikke sandt.
    MLD

    ReplyDelete

Followers