Monday 21 September 2009

Mandag

Ja, jeg synes godt at man kan synes om opera uden at det gaar ud over ens personlige integritet, og de klip jeg lagde ud holder to the max! Som kontrapunkt i dag har vi Sasha Dith med Russian Girls. Bemärk at jeg har valgt en meget fredelig video, da den oprindelige vist er markeret over 18 og ikke umiddelbart til at se med mindre man har en youtube konto. I den körer nogle danserinder en hummer til et lager, binder en sovjetofficer til en stol og pisker ham, inden de stripper ned til undertöj og vasker bilen. Classy.
Jeg blev klippet i dag, hvilket var spändende, da tysk ikke var förste eller andet sprog for hverken mig eller frisören, men det blev pänt nok(og kostede kun 10 € - jeg vidste at KesselBrink var stedet at gaar hen). Mit haar var ogsaa ved at blive langt nok, og en af M. og P. s venner kommenterede at jeg lignede Joaquín Phoenix, og at da han "den anden dag havde ligget fuld i sofaen om morgenen og du kom ud for at spise morgenmad blev jeg meget forvirret over at se J. Phoenix". Den var ny.
Saa har jeg set "A Scanner Darkly". Bogen var bedre. Jeg har ogsaa set Blood and Bone med Michael Jai White, som jeg nok vil skrive mere om paa et tidspunkt. Her skal blot nävnes at det er den bedste sen 80'er tidlig 90'er film jeg har set, og det paa trods af at den er fra i aar.

1 comment:

Followers