Sunday 20 September 2009

Söndag

Ingen billeder fra Münster eller Osnabrück för M-dog lärer mig at kommentere billeder og sätte dem anderledes op, html koden er lidt mystisk, og jeg har ikke rigtigt gidet sätte mig ind i det. Der var loppemarked igen paa pladsen under mit vindue i morges, og jeg köbte en stephen king bog og en med spögelseshistorier. Der er stadig ikke rigtig nogen aktiviteter paa uni, og det er begyndt at väre lidt irriterende ikke at have noget at lave, der er gränser for hvor meget tid man kan tilbringe i dampbad.
Da jeg i övrigt var i centeret den anden dag, var der flere bölger af pensionister, der kommenterede min opvarmning(de var imponerede) eller udsträkning(de ville selv vise sig). Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal tage med mig af de oplevelser, bortset fra at det altid er sjovt at tale tysk i forskellige situationer.
Derudover har min tid i Tyskland har gjort mig besynderligt glad for opera?klip1 klip2

1 comment:

  1. Opera? Opera??? Hvem er du, hvad har du gjort med min bror??? Bare rolig L - jeg skal nok hævne dig og jeg ved, du tog så mange med dig, som du kunne af de operaelskende freaks!!!
    MLD

    ReplyDelete

Followers