Thursday 3 September 2009

Torsdag

Et clip fra Vaya Semanita, der er ägte guld, El Pelanas concursando.

Der er ikke saa mange faglige ting at lave lige for tiden, men heldigvis er det der sprogtandem noget baade totalt hyggeligt, og meget givende. Ligesom med at have undskyldninger for det fjernsyn jeg ser og de böger jeg läser, er fölelsen af at väre vildt produktiv ved bare at sidde og hyggesnakke totalt i orden. Jeg skrev til kontoret og sagde at jeg ogsaa tilböd spansk, saa forhaabentlig faar jeg en sprogtandem til.
Jeg var ogsaa i Heimatstierpark Olderdissen, desvärre blev mine billeder af bäverne ikke optimale. Var ogsaa oppe i taarnet i Sparrenburg. Minder en del om den der Charlton Heston film. Der er ogsaa vinfestival lige bag mit hus, aabenbart er den en 2 aar gammel tradition.
Catania svarede at der ikke var forskning i mit felt. Umiddelbart surt, men jeg har skrevet til Lecce, som ser _temmeligt_ godt ud, inklusive forhaabentlig smuglerruter til albanien.

1 comment:

  1. Ese Pelanas ahí... (mazo guapo el sketch)
    MLD

    ReplyDelete

Followers