Thursday 27 August 2009

Torsdag

Dagens soundtrack: Tie mellem Paco de Lucía og hans bror eller fätter med et clip og
Die Fantastischen Vier med Sie ist weg.

Det er min födselsdag og mine roomies forärede mig en novellesamling med kriminoveller der finder sted her i Ostwestphalen, hvilket var totalt sejt. Jeg har ikke lige faaet snakket med min kontakt i Bror/sösterprogrammet paa uni(Luciano) siden vi var paa Brauhaus i tirsdags, selvom han havde en eller anden art planer, men det er lidt irriterende at jeg ikke har en mobiltelefon hér(taletidskort krävede flyttedokumentation, som jeg ikke har). Men jeg har inviteret ham til fest paa fredag. Der er ogsaa et program til sprogtandems paa universitetet, hvor der aabenbart var en eller anden der gerne ville snakkes dansk til/med og til gengäld kunne jeg snakke tysk med hende, og jeg er selvfölgelig klar.
Dino Park 2 er ikke naaet frem endnu, der var problemer med at finde adressen, saa jeg har ändret og pröver at faa dem til at sende den til M. Han faar sig nok en lille overraskelse.
Jeg har efter endnu et forsög endelig faaet en respons fra Italien, jeg er blevet sendt videre i systemet, lad os se, hvad der sker. Derudover skal jeg have skrevet til statistikafdeligen her i Bielefeld, for matematik og mat-ök har ikke saa mange arrangementer de näste par uger.

Dagens artikel:Hackwatch

No comments:

Post a Comment

Followers