Tuesday 11 August 2009

Tirsdag

Dagens Klip: Farin Urlaub Racing Team:Niemals Bemärk: JWD=janz weit draussen. Saa har vi lärt noget nyt i dag.
og Chambao+Bebe:Olvidarme de ti

Ikke det store her, jeg fortsätter med min seminarräkke og min träning. Vejret er ikke specielt fantastisk, og her er generelt noget kedeligt. Paa plussiden tror jeg jeg er ved at vänne mig til klokkerne. Jeg har meldt mig til bror/söster programmet paa uni, lad os se om jeg faar en guide til hvad man laver her i byen. Dem jeg bor sammen med er fine nok, men de har selv en hel del at lave, og jeg kunne godt bruge nogen kontakter her, som jeg ikke bor sammen med.

Jeg skal have skrevet til en professor os spörge om seminar osv udbud i en anden afdeling, men det skal jeg nok faa gjort. Jeg har faaet sendt en email til til Catania, og denne gang tror jeg maaske der er haab om at faa svar, hvilket jo altid er godt. Saa stille og roligt fremad.
Derudover har jeg ikke fundet noget virkeligt godt supermarked her i Bielefeld endnu, jeg er nödt til at handle ind i 3 forskellige for at faa de ting jeg vil have, og har stadig ikke fundet ordentlige oliven eller broccoli.

No comments:

Post a Comment

Followers