Friday 21 August 2009

Fredag

Dagens Soundtrack: Die Fantastischen Vier med Troy
Saa seminarerne fortsätter, og jeg har väret til en seminarräkke med den berömte Michael Röckner, som var ganske ärligt imponerende. Desuden var hans underarme _rimeligt_ veltränede.
Jeg har haft lidt problemer med knäet her de sidste par dage, hvilket bl.a. sandsynligvis skyldes vejret, som er lidt ude i ekstremerne for tiden, saa jeg undlader at träne i et lille stykke tid, og ser hvordan det gaar. Ärgeligt nok, for afdelingen holdt beach-volley i dag, men det er bedre ikke at tage chancen. Jeg tror M. og P. blev lidt overraskede over at jeg sad og saa 2 timers letatletik-vm i gaar (for at se Blanka Vlasic udradere modstanden).
Mit tysk er blevet en lille smule bedre, og en del af det skyldes "Dino Park"(naar den 3 person bliver spist af dinosaurerne, er der visse kodeord som man til sidst ender med at have lärt: "indvolde", "behändigt", "ankel", "rygrad", "läderagtig" osv.). Jeg har bestilt fortsättelsen paa amazon.de. I övrigt er det her med at have den perfekte undskylding("det er godt for mit tysk") for at se de mest usle tv-shows og böger, rimeligt sweet.

No comments:

Post a Comment

Followers