Saturday 1 August 2009

Lördag

Dagens soundtrack, Sportfreunde Stiller Ein Kompliment

Saa efter 3 ugers ferie i Köbenhavn/paa Falster tog jeg til Berlin og til konference, hvilket varede en uge, og var rimeligt kedeligt. Berlin er fed nok, og jeg fik gaaet en del rundt, men det var en smule irriterende at bo paa motel. Fredag rejste jeg saa til Bielefeld, hvor jeg skal bo sammen med M., P. og C. De virker fine nok og er ret taalmodige med mit patetiske tysk. Lejligheden er enorm, men jeg er lidt gäst-agtig, jeg har f.eks. ingen möbler.

1 comment:

  1. Berlin er fantastisk, men jeg kan godt leve mig ind i, at motellivet bliver trættende, og en uges forelæsninger uden forberedelse lyder hårdt.

    Håber, du får det godt i Bielefeld. Jeg må indrømme, at jeg er misundelig.

    ReplyDelete

Followers