Thursday 13 August 2009

Torsdag



Lad os tage et udpluk af ameldelserne af musikken paa bloggen: "Nedtursmusik", "kedelig", "meget kedelig". Okay, I er selv ude om det, jeg önskede ikke at det skulle naa hertil: Dagens hit er Alexander Marcus med Papaya. Et ultramoderne mix mellem schlager og house(!)... Jeg kan ikke höre det hele igennem, det er forfärdeligt. Maaske vil I overveje det 2 gange för I brokker jer i fremtiden.

Ellers ikke det store, har ikke hört fra nogen kontorer eller lignende, skal nok se paa det i näste uge. Vejret er ikke särlig godt, og da jeg stod oppe paa sparrenburg den anden dag og saa taagen glide over de trädäkkede bjerge, var jeg ikke udelt begejstret over synet. I övrigt maa jeg lige nävne mensa paa universitetet som har transportbaand til maden. Som sagt ligner universitetet noget fra en 70'er scifi film.

1 comment:

  1. Muy chungas las fotos. Son de la Uni, ¿no?
    Gracias por las de las Ramblas también
    F.

    ReplyDelete

Followers