Saturday 8 August 2009

Lördag

Okay, saa jeg har nävnt kirkeklokkerne, men jeg er simpelthen floored. Hvem er klokker her? Stands eftersögningen, nu ved vi hvor Klokkeren fra Notre dame skjuler sig selv og sit lager af crystal meth...HER! I dag er det en fredelig lördag i august, ingen religiös höjtid jeg kender til, det er ikke Michael Ballacks, Roy Blacks eller Heinos födselsdag saa HVORFOR spiller klokkerne absolute techno 31 paa repeat hele dagen? seriöst her kl. 1800 körte de et kvarter i träk, holdt saa et kvarters pause, og spillede saa i 5-10 min. igen...ikke de fedeste forhold at se simpsons paa! det er seriöst som at väre paa modediskotek, og de startede kl 0700 samme linie, igen kl. 12, og kl. 1545 og 1600 igen. Jeg var väk noget af eftermiddagen, men lad os bare gaa ud fra at folk ogsaa fik lov til at nyde hells bells i det mellemrum.

In other news, har jeg köbt den berömte komiker Hape Kerkeling 's bog: Ich bin dann mal weg, om hans pilgrimstur til santiago de compostela. Den mest solgte bog i Tyskland sidste aar, og den er indtil videre rimeligt god.

Update: Kerkeling

3 comments:

  1. Leñe, Lars, tu blog empieza a recordar a Hemmingway (¿Por quién doblan las campanas? etc.)
    Un abrazo
    F

    ReplyDelete
  2. Kerkeling har sprogøre!
    mld

    ReplyDelete

Followers