Friday 7 August 2009

Fredag

Først to små link:Marter in Bielefeld(text) og Bielefeld, meine Heimat, meine Stadt (Der er forbløffende meget, som jeg genkender)

Jep, så indtil videre ser det enormt fornuftigt ud mht. universitetet og den ene seminarrække jeg er begyndt på passer mig perfekt, forhåbentlig kan jeg føje en 2-3 lignende aktiviteter til, og så ser det rigtig godt ud. Jeg har jo vandret enormt meget rundt i byen, og begynder at få lidt mere tjek på centrum. Vejret er godt for tiden, hvilket åbenbart ikke er normalt(åbenbart ligger Bielefeld mellem nogen bjerge, som sørger for en del regn?), og jeg vil prøve at komme lidt mere ind i Teutoburger Wald her i morgen. De forbandede kirkeklokker, der vækker mig hver morgen kl. 7 håber jeg at vænne mig til, men pænt irriterende er de.

No comments:

Post a Comment

Followers