Friday 5 March 2010

Dagens hit: Nina Zilli, L'uomo che amava le donne, TEKST(Bemærk, der er en lille fejl i linie 7, det skal være povere i stedet for avere)






Yeah, så jeg har pænt meget at lave for tiden, nu hvor jeg følger 3 sprogkurser, og jeg afslog at tage med mine samboer og deres utroligt dialekttalende venner videre på diskotek i går(torsdag er altid sådan), men hyggeligt nok at snakke med dem herhjemme inden de tog videre. Desværre var det mig, der var så uheldig at åbne døren i dag, da ovenboen kom forbi for at brokke sig over larmen i går/true os("jeg siger det ikke igen"). Oh well.
Det er rart at få spillet noget guitar igen, min teknik er ved at komme sig, og jeg prøver at styre min tilbøjelighed til at spille durAdd9 akorder med en ekstra 7er.

No comments:

Post a Comment

Followers