Tuesday 23 March 2010

Well, tiden går stille og roligt her i Syditalien, vejret er efter 4 fantastiske dage igen vendt tilbage til overskyet og fugtigt. Jeg var til timer idag, og fik mit certifikat, det lader til at jeg lavede en ret overbevisende eksamen, men jeg skød min goodwill i sænk, da jeg forsvarede at vi(de studerende) var politisk inaktive. Lader til at vores lærerinde er involveret i græsrodspolitik, whoops. Still, jeg hader når folk prøver at køre den der "problemet er at folk ikke deltager politisk". Jeg er ikke kynisk og opgivende overfor det politiske system fordi jeg ikke har sat mig ind i noget eller ikke gider arbejde, men fordi det er den reaktion jeg opfatter som naturlig som enkeltperson overfor den forhåndenværende moloch af militært-industrielt kompleks.
Så i går så jeg Aliens 2 -lo scontro finale- directors cut på italiensk streaming(og lærte noget slang derigennem også!), og den var overraskende god. Dubbingen var nu også helt igennem cool("Escono dalle pareti!"- "Sono le pareti!")


Giusy Ferreri med Non ti scordar mai di me


No comments:

Post a Comment

Followers