Monday 8 June 2009

Mandag

Update: Jeg har lige lagt märke til hvad det er for en avis som el padre ex-poli de la nere está leyendo en el clip del Jonan. Ese viejo, ahí, ¿sabes como te digo?, jeje.

Dagens link theeditingroom.
Dagens video:El Jonan se enamora.(ägte guld)

Saa jeg er i korrespondence med tyskland, og de virker stadigväk väldig imödekommende, hvilket er rart. Jeg har ogsaa skrevet til italien, men venter stadig paa svar. Det der med ikke at have fjernsyn er ret surt, med roland garros og alt muligt. Er det mon sandt at boldene var hurtigere i aar? Ellers gaar det stille og roligt, jeg läser til eksamen og slapper af. Vejret er ikke särlig fantastisk lige for tiden, men hvad kan man göre?
Inspireret af Mdog forsögte jeg ogsaa at finde nogle sjove star trek-videoer paa youtube, men det var en skrämmende oplevelse: Det var slemt nok at der var et klip, hvor kirk er skuffet over at det er en kvinde, der masserer hans skuldre i stedet for spock, men klippet, hvor kirk og spock er halvnögne og "oiled up"(well, kirk er i hvert fald) i et nazifängsel og bliver pisket under afhöring var way too much - og det her var klip fra den originale serie, der var ikke manipuleret eller klippet underligt sammen eller noget! Den serie er simpelthen for underlig.

Saa har jeg ogsaa set "The Thing". En(meiner Meinung nach) forblöffende fiks film, taget i betragtning at premissen er, at et kameläonisk rummonster gaar amok paa en antarktisk forskningsstation, hvor Kurt Russell er helikopterpilot. Ikke for de sarte.

1 comment:

  1. Det lader til at din og min definition af "sjove" videoer er lidt afvigende. Og tak for at få mig til at virke mega! nørdet.

    ReplyDelete

Followers