Sunday 19 April 2009

Dagens soundtrack: Alizée,Lui ou toi (tjah, hvorfor ikke?)

Den ungarnske husalf er tilbage(nu i rygerversion), hvilket forhaabentlig vil lette livet en smule for mig, da jeg ikke nyder at väre den beboer, der har de strammeste rengöringsstandarter.
Jeg saa saa Ong Bak 2 , som var ganske ok. Tony Jaa har i denne omgang peppet sin virtuose Muay Thai op med noget forskelligtartet kungfu, hvilket var klädeligt nok. Han har lavet en taknemmeligt kortere film end Ong Bak, og bedre end den, hvor han leder efter sin elefant i Australien(spörg ikke!), men den havde stadig en sörgelig slutning!

Jeg var en kende chokeret over nyheden om Mel Gibsons skilsmisse, og saa her, lige efter at jeg havde set mad max! Vejret er stadig ikke särligt godt. Jeg var nede ved en bogmesse ved puerta real, og det var ok, köbte el conde belisario.

No comments:

Post a Comment

Followers