Saturday 18 April 2009

Lördag

Dagens soundtrack: Elvis Presley,Don't Cry Daddy . Elvis var et geni.
Dagens citat: What is the self-defense standard in Texas--'He needed killin'?'

Jeg har lidt problemer med at uploade billeder, saa de kunstvärker jeg har taget i madrid og i la alhambra kommer ikke paa umiddelbart. Sorry.
Jeg tränede saa sammen med A.'s venindes käreste, N. og det var jo enormt hyggeligt, og han er mere til kumite, hvor jeg er til kata/formas, saa der er ogsaa mulighed for at öve mig lidt paa nogle af mine mange svage punkter. Derigennem er jeg ogsaa blevet präsenteret for nogle af de store personligheder indenfor mma(mixed martial arts), först og fremmest Фëдор Владимирович Емельяненко. Kan vold väre kunst? Jeg maa indrömme at han er tät paa.
Bonusinfo: Putin er udover sort bälte i judo, ogsaa ret langt fremme i graderne i sambo.

No comments:

Post a Comment

Followers