Friday 10 April 2009

fredag

Dagens soundtrack, Mecano:Laika
Vi tager tur til madrid og besög af M-dog paa stikordsform fordi jeg er doven.
Lang bustur uden film men med megen techno i busradioen, ok hostel, Debod-tempel, enorme gaature(Virkeligt enorme) paa kryds og tvärs af byen, ligner sig selv, träerne er vokset noget, de sidste dages hellige, biograftur(den nye filmminister var coscriptwriter paa mentiras y gordas, hvilket overbeviser mig om at hun er idiot). Tilbage til Granada, ankomst kl. 5 om morgenen, milelange gaature,showdown in little tokyo, processioner, topmanta(ray-ban solbriller og cd'er), flagermus, biografture og sköjteprinsesser.

Og nu til M-dogs version:
Tak til B for en dejlig ferie :-) Vejret er godt og madrassen og selskabet er behageligt. Granada ligner sig selv, men det er foerste gang jeg har fornoejelsen af at opleve byen i paaskeugen, saa jeg har faaet set en del nye ting. Jeg har en anelse om, at paasken her startede som en vag kopi af den i Sevilla for 100 aar siden, for der staar noget i den stil i den brochure jeg tog i informationen paa Plaza Nueva, men jeg fortryder nu ikke at jeg ikke tog til Sevilla et par dage, for mit indtryk er, at der er ret fyldt med mennesker i disse dage, hvorimod, der er fin plads her i byen.

No comments:

Post a Comment

Followers