Monday 20 April 2009

Mandag

Dagens link: http://www.ruthlessreviews.com/reviews.cfm/id/1637/page/chuck_norris_must_hang

Saa jeg forsögte rent faktisk at arbejde lidt i dag, hvilket föltes ganske rart, som om man var en produktiv del af samfundet, ligesom i dog whisperer, naar hunden faar lov at bäre vandflaskerne. Desvärre er jeg stadig lidt märket af ferien, men hvad pokker. N.'s käreste fortalte mig at hans knäskade var gaaet i overdrive efter at jeg tränede med ham i fredags(sandt nok vred han lidt om med hävelse til fölge), da jeg mödte hende og A. i centeret(?). Han har jo ogsaa introduceret mig til Glaube Feitosa, og selvom svärvägtere normalt ikke er de mest interessante, er jeg imponeret over hans maha mawashi geri, saa jeg blev inspireret til at träne det lidt selv, det er et meget nyttigt spark maa man sige.

Jeg skal jo ogsaa snart til at lave noget kvartalsrapportnoget, og har i den forbindelse undersögt hvad der er paa nettet af tidligere modtagere, og jeg maa sige at min blog virker ret hallucinerende useriös - men okay, jeg er jo ogsaa juridisk set anonym.

1 comment:

  1. "stadig lidt mærket af ferien"...snakker du om påskeferien? Eller de sidste tre måneders "ferie"? For hvis det er påskeferien så tag en kiks- jeg er stået op kl 6 om morgenen siden jeg besøgte dig!! Og ja det er hårdt, men jeg kan tage det!!

    ReplyDelete

Followers