Saturday 25 April 2009

Lördag

Dagens Soundtrack: Santana Black Magic Woman För los latinos blev et köbekraftigt markedssegment, og Santana koblede sig paa, var han nödt til at lave ordentlige ting en gang imellem, f.eks. den her, med behörig tilladelse fra Peter Green.
og
Gigliola Cinquetti Non ho l'età Troede I at Alizée med "Moi Lolita" var uncomfortable? Den her rocks my world!

Der er aabenbart ikke tysk besög hér alligevel, hun bor paa hostel(?), og har et meget smukt Hochdeutsch, som er en virkeligt rar afveksling fra den bayerske accent jeg ellers har väret udsat for. Ikke fordi jeg ikke forstaar den, men nogle gange bliver jeg slaaet lidt ud af kurs og bliver lidt usikker(helt ärligt "Bayern immir und bayerisches Bier" huh?)
Saa var jeg til foredrag om firefarveproblemet(vil se godt ud paa min rapport) i gaar, hvor den kvindelige foreläser fra Bilbao(tror jeg) og ordstyreren med la gracia andaluza gik lidt fejl af hinanden(fraser inkluderende ting som "prepotencia" og "la hija tampoco" var i brug). Saa underholdningen var leveret. Jeg begynder at savne fjernsynet.

3 comments:

  1. Sí, las canciones de siempre son las canciones de siempre (de toda la vida, vamos). Por eso no es extraño que aparezcan otra vez en cualquier momento y en los contextos más variopintos. El twist "a Saint Tropez" era uno de los mayores éxitos de mis tiempos (1964), mira este link: http://www.youtube.com/watch?v=T6FPlQ88I1c&feature=PlayList&p=1AEDEFEAD6EAF02D&playnext=1&playnext_from=PL&index=27
    Far

    ReplyDelete
  2. Yo le Luf-Bayern immir = Bayern in mir eller bayern immer?

    ReplyDelete
  3. Bayern sind wir, tror jeg nok(?)

    ReplyDelete

Followers