Friday 19 February 2010

Fredag

Yeah, så jeg havde min 2. eksamen i dag, og da det var det lette kursus, forberedte jeg mig ikke rigtig(medmindre den række af friday 13th film jeg så på italiensk tæller. Men man havde ikke rigtig brug for at kunne sige "Der er nogen ude i skoven" eller "han vil slå os allesammen ihjel" eller "hockey maske" til eksamen desværre). Så det lykkedes mig da at stave lidt forkert hist og pist. På den anden side kan man jo trække alle de point hjem på forståelsesdelen som man har lyst til. Anyways kom jeg måske til at virke en kende doven der. Men altså vi var kun to, og det var sådan set stille og fredeligt nok.

Forresten lader det til at italien er ved at komme på mode i US of A, jersey shore og lady gagas nyeste musikvideo ser ud til at være fine eksempler på det. Jeg er på forkant der.
Vejret var fantastisk i går, men i dag er det underligt fugtigt og blæsende og selvfølgelig overskyet. Varmt nok dog, så det begynder sikkert at regne snart. Jeg har også mærket lidt til mit knæ på det sidste, så jeg har taget den med ophøjet ro og slappet den en del.

D. vil lære at spille guitar og har købt sig en brugt guitar for 80 €, og den er fin nok til prisen, jeg låner den ind i mellem og må sige at det er hyggeligt, men jeg må se at lære nogle italienske popsange udenad. I går prøvede D. og F. at blære sig med mig til deres venner, og det ville have været cool med noget singalong. Det her med at bo sammen med en absolut begynder, fik mit også til at indse at nogle af de teknikker jeg har tjek på alligevel er rimeligt flashy.

1 comment:

  1. Opdaterer du ikke snart? Jeg er i øvrigt endelig begyndt at synes Hurt med Johnny cash er helt vild fed. Dér med "and you could have it all" er ren Jesus fristelse i ørkenen.
    MLD

    ReplyDelete

Followers