Sunday 7 February 2010

Søndag

Update dagen efter: Hvorfor lugter alle mine t-shirts af våd hund? og hvordan kan det være at mine wifebeaters er forsvundet allesammen? Hvorfor stopper hele fitnesscenteret op og stirrer hypnotiseret på tv-skærmene når Bad Romance er på?

Tiden går stille og roligt her i syditalien, jeg har fået lavet en del papirarbejde(mangler stadig lidt), hvilket har afstresset mig noget, og er endnu en gang et sted i mit indlæringsforløb hvor jeg nogen dage ikke kan finde ud af noget som helst på italiensk, og andre har ret godt tjek på det. I øvrigt sover jeg en del for tiden, og har opdaget at jeg har to eksamener på sprogkurset her i næste uge, så der skal nok arbejdes lidt dér.
Så har jeg også set Universal Soldier(poster derfra), som var fuldstændig som man kunne forvente(okay, homo-subteksten var noget mere gennemført end jeg havde forventet - det er stort set som en tragisk version af commando).

Jeg er også i gang med jurassic park 2(bogen - il mondo perduto - de havde ikke etteren i boghandlen), og jeg har set så meget l'eredità at jeg er begyndt at kende efternavnet på nogen af stewardesserne(okay, kun på Enrica, men hun er også min favorit). Jeg er ved at anskaffe mig den samlede diskografi af Zero Assoluto, man bør nok også score Sinead O'Connors samlede værker.

Her endnu et Carmen Consoli-klip, nydeligt lille åbningsriff, enkelt men pænt.

1 comment:

  1. Er der nogen der stjæler dine wifebeaters i centret? Rom var virkelig flot, men nåede kun at se en brøkdel. Ret overvældende. Jeg så pavens mercedes (han kørte i den).
    MLD

    ReplyDelete

Followers