Thursday 11 February 2010

Torsdag

Sciroccoen blæser, og gør det noget lunere her for tiden, hvilket er rart. Jeg er stille og roligt gået i gang med at læse op til eksamen her på mandag, hvilket vist er på tide. Jeg har set en del Buffy the vampire slayer på italiensk, og den er mere sadistisk end jeg huskede. Behøvede Buffys mor virkelig at dø af en hjerneblødning? fucking depressing. Men den har nu været en fin kilde til forskellige udtryk og brug af partikler.
Gad vide hvorfor jeg forresten er den eneste, der har fået lektier for til ferien mellem eksamenerne og kursusstart. Lærerinden virkede godt nok også en smulle miffed over min skelnen mellem det semantiske og det grammatiske lag i et af eksemplerne i dag, gad vide om det er derfor?

Dem jeg bor sammen med er begyndt at være lidt nervøse over en eksamen de har i næste uge, et eller andet med produktions et eller andet(de læser økonomi).

1 comment:

  1. Din buffyaddiction (buffydiction?) får mig til at føle mig mega oldschool.
    MLD

    ReplyDelete

Followers