Thursday 7 May 2009

Grrr!

Update: Dagens soundtrack Pignoise y Melendi: Estoy Enfermo . Jeg hader ellers melendi af et godt hjerte, men denher hitter for tiden.

Det relevante kontor svarede enormt hurtigt igen, at der var ingen ko paa isen, de ventede paa mit nye budgetforslag. Jeg fik indtrykket at jeg var langt fra den förste dether skete for, og jeg maa indrömme at det var rart at faa den besked. Saa paa vej ned til parken for at tage sol, mödte jeg en af naboinderne fra lejligheden nedenunder(som var paa vej tilbage efter at have väret i parken - vejret er latterligt godt), og blev inviteret med til stranden i morgen, og dertil har man jo kun et svar, saa jeg skal lige have fat i N. og aflyse vores träning i morgen.

Dagens video:Devil in Disguise . Elvis og Gina Carano ER en god kombi!

Saa jeg rykkede hawaii endnu en gang, selvom jeg godt kunne se, hvor tingene bar hen ad, og rigtig nok, fik jeg i dag en mail om at de ikke optog besögende studerende for efteraarssemesteret. Som sagt kom det ikke bag paa mig, for de har väret meget reticentes med at svare mig og der har väret underlige forsinkelser osv., saa jeg gräder törre taarer. Jeg skrev saa til den relevante ökonomiske instans saa hurtigt som muligt, og fremlagde situationen, samt hintede til at jeg havde en idé om en anden, langt billigere plan(kan aldrig skade at sälge varen lidt, vel?). Jeg vil forsöge at se om jeg kan score noget tid i tyskland til konferencer eller workshops eller saadan noget og faa talt noget tysk, og saa noget längere tid paa Sicilien, sprogkurser indbefattet, forhaabentligt. Det burde väre muligt med den tid jeg har til raadighed og det bliver väsentligt billigere end Hawaii. Saa jeg er optimistisk.

In other news chattede jeg lidt med nogle af de piger jeg har timer med og de var pänt frustrerede; det lader til at der er universitetsreform i fuld gang(det vidste jeg egentligt godt), og ganske som man kunne forvente, er der visse yderst vigtige issues, som ingen har nogen som helst information om, og ingen ved, hvad, der kommer til at ske osv. osv. ganske som paa KU altsaa.

Et par af de piger har en charmerende svinsk granadinsk accent, og jeg kan selv märke tidevandsträkket, for f.eks. at udtale física, fi-isicah. Den her by er for fed.

No comments:

Post a Comment

Followers