Wednesday 13 May 2009

onsdag

Dagens soundtrack: Hombres G,Devuelveme a mi chica . The fist of the 80's punching you hard in the face forever.
Dagens link: reklamer

In sync med min idé om mine ändringer af rejseplanerne, spurgte jeg den italienske pige(AC) fra min klasse, hvor man "havde det godt i Italien", men hun var ikke til meget hjälp. AC stammer efter alt at dömme fra norditalien, men jeg har ingen anelse om hvorfra(en universitetsby paa störrelse med Granada: "mi pueblo"(?))

AC: Bolonia eller Pisa skulle väre gode universiteter...
L-dog(afbryder): Hvad med strandende? Hvor er der gode strande?
AC(pokerface):Tjaeh, jeg har hört at Catania skulle väre fedt, men det er jo paa Sicilien, saa der skal man passe paa mumle mumle "et eller andet jeg ikke fik fat i, timen startede"(kriminalitet? mafia? hvem ved).
Heldigvis er der en Sevillansk pige fra et af mine andre hold, hvis söster er i Italien a la erasmus et eller andet sted när Lecce, hvilket löd latterligt fedt("Hun studerer aldrig, hänger ud med andre spaniere og er paa stranden hele tiden"- bitterheden var märkbar).
Anyways, Catania, lyder ikke saa daarligt. Dem maa jeg se at komme i kontakt med. Tyskland kunne väre fedt med noget midttyskagtigt noget, heller ikke for stort, forslag velkommes.

1 comment:

  1. Mit bud på hendes by: Sienna. Mange fra Sienna i Granada pga udvekslings aftale.
    Og hvad sker der for: "hvor er det godt i Italien"? Roma naturalmente!! La dolce vita, det pulserende liv, casual elegance og Prinsessen holder fridag. Get going il mio fratello.

    ReplyDelete

Followers