Saturday 9 May 2009

lördag

Naa, saa jeg kom alligevel ikke paa stranden igaar, for det blev lidt for besvärligt med körelejlighed og telefonkäder osv., men saa var jeg ude og träne med N. i stedet, hvilket ogsaa var hyggeligt. I dag skal jeg til at have läst lidt op til eksamen.

I en lidt anden aand, er der aabenbart en ny star trek film, der snart udkommer. Jeg kender ikke saa meget til "trek", bortset fra at tv2 sendte noget, da jeg var lille(well, yngre), men den her nye film er aabenbart lidt prequel-agtig, med de "unge" versioner af karakterene. Jeg fandt det her billede af "captain kirk" i sine to inkarnationer

Seriöst, 1960'er Kirk's swinging bachelor-stil(inklusive intenst blik, og "I've never hit a woman, mainly because I'm afraid I would like it too much"-attitude) er jo helt vild. 2009-Kirk ligner jo en pige i sammenligning!

1 comment:

  1. Alt for fedt oplæg. Vi vil ha flere! Mld

    ReplyDelete

Followers