Tuesday 5 May 2009

i dag


Jeg var igennem hjemmesider af stigende grad af perversitet for at finde ovenstaaende billede af Gina Carano. Jeg haaber I värdsätter anstrengelsen. I dag var endnu en fredelig dag, jeg var til timer og i parken og tage sol. Jeg havde jo sendt min rapport, og fik svar fra den relevante instans, med et lakonisk(og besynderligt ironisk lydende) at, "det var godt at höre at jeg fik saa meget udbytte af legatet". Jeg regner med at skrive til Hawai'i i dag og rykke dem igen.Jeg bör nok til at tjekke plan B ud for realz. Opgaven bliver at faa begyndersprogkurser i italiensk og/eller russisk ökonomisk däkket et tilpas behageligt sted(Odessa? eller taler de Ukrainsk dér?, hvilken italiensk by er app. equiv. til Granada? noget paa Sicilien?), samtidig med at lave et eller andet, der kan betragtes som fagligt fra et matematisk/statistisk synspunkt. FORSLAG ER MEGET VELKOMNE!

1 comment:

  1. Leñe, Lars, te has pasado seis pueblos con la moza esa
    Far

    ReplyDelete

Followers