Thursday 14 May 2009

Torsdag

Dagens Soundtrak: Nek, Laura non c'è . Sjovt nok kan jeg egentlig bedre lide den spanske version.

I dag var jeg til timer, og bagefter ude og träne med N., som var en smule irriteret over at hans böde for possesion endelig var naaet frem, men han planlagde at lave en aftale saa han kunne gaa pa rehab i stedet for at betale. Interessant nok.

Min Captain Kirk post fik ok mange hits fra mange forskellige dele af verden, og det er da interessant nok sociologisk set eller noget. For at fölge op paa succesen tager vi en anden biografaktuel film og kommenterer. Denne gang: Terminator:Salvation. Jeg ved intet om den, andet end at Arnold ikke er med, og at Christian Bale er, og at traileren er lige lovligt "angsty" i det.


Lad os se bort fra jointen i Arnolds haand og fokusere paa hans t-shirt:"Arnold is numero uno". Det er ägte klasse, det her. En Terminator-film uden arnold er svär at forestille sig, i hvert fald for mig.
Jeg saa faktisk 3'eren her den anden dag, og selvom den ikke kan sammenlignes med etteren, leverer arnold varen; fra et politisk synspunkt var det en genial film, paa det tidspunkt var hans image skrammet og hans film floppede. En rimeligt fornöjelig blockbuster, med trademark-arnold-humor var en ganske god idé fra hans side. Resten er historie.

3 comments:

  1. Jeg har også et bud: Pessaro (jeg håber, de har universitet dér). Men de holder i hvert fald en Rossini-festival om sommeren, som jeg godt kunne tænke mig at kikke nærmere på.
    Far

    ReplyDelete
  2. Ok billede- gad vide hvor lang tid der går før du får en henvendelse fra LAPD.

    ReplyDelete
  3. Opdaterer du ikke snart? MLD

    ReplyDelete

Followers