Friday 22 January 2010

fredag

Jeg får nu OGSÅ foruroligende kommentarer på min blog fra folk, jeg rent faktisk kender; er det et fremskridt? Jeg er ikke sikker på at jeg kan bedømme det længere.
Nu vi er i film noir territoriet, vil jeg gerne gøre opmærksom på den her hjemmeside Reynard Noir. Ideén er at tage tegneserien "Slylock Fox", som handler om vores vulpine helt, der løser krimigåder(sammen med sin hjælper, Max), og skrive små film noir historier om den. Cassandra Cat og mycage segmenterne virker rimeligt cool.
Mig og mine bofæller spillede lotto den anden dag, og havde selvfølgelig ikke et eneste nummer rigtigt tilsammen, desværre, der var ellers en rekordsum på højkant.
Forresten lader det til at Alessandra Amoroso er fra Lecce, der kan man bare se.

1 comment:

  1. Grazie per un weekend stupendo. Italia bellisima, Salento piu. I Pasticiotti - la bomba :-)
    MLD

    ReplyDelete

Followers