Thursday 14 January 2010

torsdag

Easy nu, M-dog, entre los cursos de italiano, la palestra, "buffy, l'ammazavampiri", "Blade Runner", Carmen Consoli og l'eredità, "ho da fare". men her er da et lille indlæg.
Min mistanke om at den ordbog jeg købte før jul, er elendig er blevet bekræftet af min læsning af blade runner. Som en sidenote skal siges, at der åbenbart bliver brugt nogen norditalienske kollokviale ord(min lærerinde blev lettere imponeret da et af de udtryk dukkede op i en litterær tekst til timer, og jeg kendte det).
I øvrigt er jeg stadig ikke indskrevet på sprogskolen, fordi der åbenbart er noget bureaukrati og sideløbende kurser, men jeg fik at vide jeg ikke skulle bekymre mig. I betragtning af at jeg følger timer uden at have betalt, synes jeg ikke det er mig, der skal være bekymret, men det er jeg skam ikke.

En George Harrison video; George kunne få svære ting til at lyde enkle, synes jeg, hans slide guitar teknik var rimelig cool.

No comments:

Post a Comment

Followers