Wednesday 20 January 2010

onsdag

Den sidste kommentar til mit indlæg fra i lørdags(om futurismen i psyko-squirrel) har positively skræmt mig. Er det en vittighed? Stå frem hvis det er, tanken om hvilken slags mennesker der ellers er derude er kujonerende. Selvfølgelig er det det fedeste jeg nogensinde har linket til, men stadigvæk, tanken om at der sidder nogen derude med min blog på pc'en, stabat mater på fuld lydstyrke, en pistol i den ene hånd, en bibel i den anden og en poster af castle romeo brintbombeeksplosionen på væggen er ikke betryggende.

Mine roommates prøver at lære mig texas hold'em, hvilket virker nemt, og vi har fået ordnet radiatorerne og vandhanerne, hvilket også er rart.

2 comments:

  1. Dit læserskab består primært af en flok gale kultister fra en sekt, der forsøger at omskabe verden ved at konstruere et sprog kun bestående af verber (og male deres venstre håndflader røde). De læser den alle sammen i hemmelighed. Der er ingen af dem, der ved, at de andre læser den.

    ReplyDelete
  2. Indtil en kommentar gjorde dem opmærksomme på at de ikke var alene. ZOMG!
    MLD

    ReplyDelete

Followers