Tuesday 5 January 2010

tirsdag

Så er jeg tilbage i Lecce efter en ferie i familiens skød, og en meget hurtig tur forbi kbh. Mine sko fik som sædvanlig metaldetektoren i lufthavnen til at bippe(det sker i kbh og brindisi. Ikke i fiumicino heldigvis, deres metaldetektorer er nok lidt mindre hysteriske). Pga nylige undertøjsbomber, blev jeg sandeligt "følt godt op"! Indsæt selv vittighed om fængsler, smugling og/ eller "Kangaroo Jack". Der var nogle norditalienere med flyet, der var som taget ud af "Amo a Laura" videoen. Jeg har prøvet at lægge den ud, men jeg ved ikke hvordan man sætter videoer på den her side. Jeg var rimeligt træt da jeg nåede frem til Brindisi, hvor det selvfølgelig regnede, og fik fornøjelsen af at være eneste person på lufthavnsbussen. Lecce er stille og roligt ved at komme i gang ovenpå julen igen, men sprogskolen var lukket, og jeg tror også selv jeg holder mit aktivitetsniveau nede i dag.

3 comments:

  1. Godt at høre du er kommet ok frem.
    MLD

    ReplyDelete
  2. Lo mismo decimos
    (far og mor)

    ReplyDelete
  3. min fon er nede, men tak for din 'friske' sms idag. Her er megakoldt nu du spærger så pænt, men det ser da idyllisk ud-
    MLD

    ReplyDelete

Followers