Saturday 30 January 2010

lørdag

Til min glæde og forbavselse, har mtv annonceret at der kommer en sæson 2 af "Jersey Shore". Selvom den umuligt kan blive ligeså underholdende som sæson 1, er det dog alligevel noget. Det er svært at forstå fascinationen ved den serie, indtil man har set en episode eller to. Derfra er det svært at se sig tilbage, når sprogfornyere som J-WOWW, Mike "the situation" eller Ronnie, bøjer det engelske sprog ud i nogle meget charmerende kringelkroge. Jeg vedlægger følgende link, til en sjov beskrivelse af starten.

I dag var jeg nede og købe il canzoniere di Petrarca og blive klippet(ikke specielt pænt, der er et "convicted sex offender"-vibe over klipningen som jeg ikke er helt tryg ved). Jeg prøvede også at købe bukser lige overfor hvor jeg bor, men de havde kun de moderigtige med gambe strette, som ikke overbeviser mig. Jeg prøver nok inde i centrum på mandag.

Jeg er ikke sikker på om en af dem jeg bor sammen med har friet til sin kæreste, eller om det var en vittighed; humoren hernede har en tendens til at fluktuere frit mellem velkendt "I morgen kommer min kæreste" - "nåda, hvem af dem?" territorie til mere mystiske områder som "jeg kalder ham også principessa", eller "alvin e gli scoiattoli" versioner af "per dimenticare" ("per laurearmi" tror jeg).

1 comment:

  1. Yeah. Og her er alle i red allert pga. forudsigelser om snestorm om mindre end to timer. Det er som i en gyser. Her er godt vejr, og luften er helt stille, men alle man ser på gaderne (der er halv tomme) skynder sig. Forhåbentlig sner jeg ikke inde i Valby (skete for en vi kender hvis navn starter med A engang!!)
    MLD

    ReplyDelete

Followers