Saturday 16 January 2010

lørdag

Der sker ikke det store, så jeg vil starte med at lægge dether link og en tilhørende video ud
LINK


Fuld skærm tilrådes til videoen(har kommentarene ret? er det noget med Narcissusmyten?).





Ellers fredeligt nok her i Syditalien, jeg finder "The Andromeda Stain" noget sværere at komme igang med end blade runner, men det var vist også chrichtons første bestseller, og der er et stykke op til jurassic park. Blade runner var noget mere psykedelisk hen mod slutningen end jeg huskede, og noget ujævn, men jeg fastholder stadig, at stykket om Phil Resch og hans egern er virkeligt hardcore.

2 comments:

  1. Jeg kom til at vente længe på den Bonanza dvd.
    MLD

    ReplyDelete
  2. Jeg kom tilfældigvis forbi dit site, og vil bare sige, at hvor er det bare en fed serie du har linket til. Man ser en tydelig inspiration fra adskillige retninger indenfor kunsthistorien, men ingen så stærk som futurismen. Tak. Bare tak.

    ReplyDelete

Followers