Friday 13 March 2009

fredag


Gik til toefl test i dag, hvor det viste sig at en af the officials, var min nabo fra lejligheden nedenunder. Langt ude. Startede i flyvende stil med at smide, hvad jeg gaetter er ca. 10 point ud af 120 vaek, ved at tro at jeg havde 20 min. til at laese den foerste tekst. Not so. Havde 20 min. til at laese OG svare paa spoergsmaal. Saa de roeg lige af helvede til. Kom dog staerkt igen(var ligesom noedt til det), men det kan godt vaere, de kraever at jeg foelger et engelskkursus i Hawaii. Det er dog maaske en blessing in disguise, for en af grundende til at tage til hawaii, var netop at laere og snakke mere engelsk, saa det ville maaske ikke vaere saa daarligt. Derudover var jeg ok forberedt, fra at have set paa deres gratis eksempler paa deres hjemmeside(og messe min foretrukne Michael Caine imitationsfrase:"I don't want no birds respect-I wouldn't know what to do with it.")

Dagens trailer: Alfie


Ellers er alt fred og fordragelighed. Vejret er latterligt godt.

1 comment:

Followers