Tuesday 3 March 2009

tirsdag

Saa i dag regnede det ligesom det har gjort de sidste 3-4 dage, og jeg var ikke lige overdrevet glad da jeg stod op og saa syndfloden udenfor. Gik saa til timer, er stadig ikke tilmeldt noget som helst("kom tilbage onsdag", mange tak!).
Kom hjem og fik noiaen paa, fordi det der papirarbejde jeg skal have lavet mht. hawai'i lige er vildere end forventet, bla. med toefl test og massive maengder af dokumentation inden 1. april. Jeg proevede saa at tilmelde mig en toefl test her i granada(hvor der heldigvis er hver uge), men deres geniale hjemmeside lod mig ikke lave transaktionen, hvilket jeg blev alt andet end henrykt for, sammen med ets(toefl-folkene) universitetet i hawai'i, som ikke ligefrem har vaeret til hjaelp, og universitetsbureaukratiet generelt.
Dem jeg deler lejlighed med, begyndte at se lidt nervoese ud(vi sad allesammen i stuen, hvor der er internet)mens jeg bandede af computeren og i mit sind overvejede om jeg skulle lave en michael strunge og smide fjernsynet ud af vinduet.

Jeg har dog valgt at vente til i aften og konferere med M-dog. Saavidt jeg kan se, burde det stadig vaere muligt at faa en nogenlunde tidsplan op at koere, men ellers kan legatfolkene rende mig, jeg har under alle omstaendigheder taenkt mig at blive semesteret ud her, word.

2 comments:

  1. espero que se vayan arreglando las cosas. Como se dice, "Dios aprieta, pero no ahoga" (Far)

    ReplyDelete
  2. Vi fik styr på det meste igår - no worries. M

    ReplyDelete

Followers