Saturday 21 March 2009

lördag

Saa jeg var nede og buffe op i centeret, og selvom jeg har lagt maerke til at de er tunet ind paa en eller anden power-pop kanal, var det först i dag, den fulde alvor gik op for mig; jeg var nogenlunde vaennet til 80'er popsange med kvindenavne, men i dag körte de i traek Celine Dion, pongamos que hablo de madrid, she's like the wind, og Gregoriansk munkesang(!). Det her er selvmordsmusik, venner. Det er noget der(kun) egner sig til en maanelös nat med tvdanmark paa lydlös og et lille spil russisk roulette. Men i hvert fald prövede jeg at tilpasse mit traeningsprogram til at skaane mit knae ekstra meget, og indtil videre virker det som en god idé.

Saa lagde jeg mig ned i parken. Livet i den her by gör lynhurtigt én virkeligt ligeglad paa den fede maade. Det er ikke kun mig, man bliver bare lidt mere cool, naar vejret er godt og byen er lille. Word.

Saa Mad Max 2, som var en hel del ringere end etteren. Foruroligende nok har Max igen en hund, der bliver draebt;2 Mad Max film, 2 hunde, der tager billetten. Naeppe et tilfaelde. I övrigt tror jeg sjaeldent jeg har set film med et saa irritterende soundtrack, som de her 2: Der er HELE tiden et eller andet stryger/horn arrangement i baggrunden. Vildt anstrengende.

No comments:

Post a Comment

Followers