Saturday 7 March 2009

Loerdag

Dagens poster:http://www.invasoresespaciales.com/wp-content/uploads/2008/07/boris001.jpg

En fredelig loerdag. Vejret blev markant bedre i loebet af dagen, og jeg var ude for at finde en boghandel, som D. havde(utroligt daarligt) indikeret mig vej til, ikke for at koebe noget, men for at finde ud af hvor pokker den laa henne.
Var hjemme og goere rent, og har lavet lidt papirarbejde.
I gaar saa mig og C. og A. Kung fu panda, som var middelmaadig. Da mine foraeldre koebte den i sommers paa el topmanta, var det en saa ussel piratkopi at den var optaget med kamera i en mexikansk biograf(saa man kunne se folk komme ind og saette sig osv.), saa dengang droppede jeg det, men sagde ja nu, OG DET VAR DEN SAMME F***ING VERSION!!
Ellers ikke det store.

1 comment:

  1. Dios castiga y sin palo ni piedra (refrán popular). Y a propósito, ¿dónde está la gracia del humor húngaro? Porque mamá y yo vimos la canción y el vídeo del otro día y nos dieron ganas de ver Budapest, eso sí, pero así como hacer risas, pues no mucho, la verdad.
    Abrazos
    Far

    ReplyDelete

Followers