Monday 9 March 2009

Mandag

Dagens soundtrack: Mecano, 254.13.26 http://www.youtube.com/watch?v=PSZPNDI51EU
(hvem kunne ellers lave en sang, omhandlende baade desintegration og oversaettelser fra latin?)

Foerst vil jeg lige naevne, at hvis der er lige lovligt meget magyar paa bloggen, er det fordi, der er to i min lejlighed, der taler magyar(D. boede i magyarország- sorry, ungarn, et aar). Det ville vaere lidt mystisk ikke i det mindste at proeve at laere de mest elementaere hoeflighedsfraser, naar man har muligheden.

Den anden ting paa programmet, er, at det virker som om jeg faar mest feedback i form af kommentarer, naar der kommer billeder paa bloggen, saa i et forsoeg paa at tilfredstille min laeserskare, vil jeg indfoere en lille afstemning.
Hvad vil I gerne se billeder af paa bloggen(Bemaerk, bundne muligheder)?
Valgmuligheder: Katedralen. Huset jeg bor i udefra, og maaske lidt indefra. Det naturvidenskabelige fakultet. Centrum. Albaycín. Hashpiber i udstillingsvinduer. El mirador de san Nicolás. Forslag modtages, men proev at styre jer: Ingen personbilleder eller personfoelsomme oplysninger.

2 comments:

  1. Queremos todas las fotos -si hay que quitar alguna, quita las pipas de los escaparates. Por lo demás, ¿no has pensado que la tal Conchita suena como la prima tonta de la Ana Torroja? Pero el texto es bueno para los alumnos.
    Y aquí un link, que le mandé a la Sisse y le gustó bastante (estaba muy de moda cuando yo era joven):http://www.youtube.com/watch?v=k2TNYyXdZjI
    La letra es también muy buena, a mí me anima mucho siempre.
    Un abrazo
    Far

    ReplyDelete
  2. Forslag: La calle Pepe Hillo, la plaza de toros, el mercadillo, la estación de autobuses, la ballena alegre, la Facultad de CC, el olivo centenario- altså alle de fede steder.

    ReplyDelete

Followers