Tuesday 24 March 2009

Tirsdag

Dagens soundtrack: Mecano, No tienes nada que perder

Dagens link:The Traveling Grant for Mathematicians , lad os se om vi kan faa den pagerank lidt op, jeg har allerede lavet en fake artikel paa wikipedia for at booste den.
Jeg havde et billede af la puerta de Elvira, men forbindelsen er lidt langsom, saa jeg kan ikke lige laegge det op.
Ikke noget spaendende ellers. Jeg er begyndt at tro, at det maaske er mig, der er kedelig. Ligesom i Paradise Lost, hvor man om djaevlen har beskrivelsen: Hell within him; for within him Hell/ He brings. Det samme med mig, bare med det stille liv i stedet for helvede. Word out

1 comment:

  1. Det meste afhænger af øjnene der ser (ok- at se Thierry Henry er ALTID sejt). Og du oplever da en del sjove historier(eks. fyren i toget).

    ReplyDelete

Followers