Friday 27 March 2009

fredag

Okay, saa i dag da jeg var nede og träne mödte jeg N.(ham A.'s venindes käreste fra la mancha) nede i centeret, hvor han aabenbart ogsaa laver lidt kickboxing sammen med en ven, saa jeg koblede mig selvfölgelig lynhurtigt paa saa vi har en halv aftale om at träne sammen paa mandag. Idet han havde aflyst en fest i gaar, hvor han havde inviteret hele lejligheden fordi han var "daarlig", var resten af lejligheden lettere forundrede, men vi gätter paa at der er lidt käresteproblemer dér.

I övrigt körer A. aabenbart selv bigami-stilen med en fyr fra Sevilla, men idet han er superflink, er der en tacit forstaaelse for ikke at nävne hendes käreste i ungarn eller deres fälles hund. Man skulle tro, det var lidt soap-opera agtigt at bo her, men egentligt er det ret begivenhedslöst(igen: Maaske er det bare mig, der er kedelig, man bliver bare lidt ligeglad med alting af at bo i Granada, word).

Der er ogsaa overnattende gäster, der snakker fransk, og jeg er ret forblöffet over hvor meget fransk jeg forstaar(stort set alt), hvem skulle have troet at alle de afsnit af Starsky & Hutch paa Monacotv ville have den effekt?

Min haablöst uansvarlige bank skrev igen til mig, at de havde sendt dokumenter, men at de havde sendt dem igen i dag. Jeg er ikke imponeret. Hvis ikke de dokumenter er naaet frem tirsdag er Hawai'i ikke en mulighed. Paa plussiden er det, at jeg saa vil pröve at faa legatstyrelsen til at godkende en eller anden kombination af italien og rusland. Muligheden er klart värd at tjekke ud, hvis jeg kunne faa dem til at sponsorere nogle sprogkurser er jeg totalt game, mand. Keepin' it real, yo!

Update: Forresten har jeg, ganske tilfäldigt downloadet Snake in Monkey's Shadow , som jeg tror er den förste kungfu film jeg nogensinde har set(maaske nogenlunde samtidig med Bloodsport delvist). Den holder ligesomeget nu.

No comments:

Post a Comment

Followers