Wednesday 11 February 2009

11/2

Naa, saa jeg droppede Gimnasio Arnold, fordi den var for dyr og ussel i dagslys, men efter at have konfereret med M-dog og vaeret forbi i dag, har jeg bestemt mig for at melde mig ind i gimnasio Triunfo oppe ved plaza san Isidro. Prisen virker mere rimelig, og den virker ogsaa rimeligt bred i sigtet. Jeg var i el corte inglés og rent tilfaeldigt saa jeg at de havde "The War Lord" (http://www.imdb.com/title/tt0059896/) med charlton heston til 13 euro, jeg har engang set halvdelen og den var staerk, saa den koebte jeg. Vejret var superfint, saa jeg gik endeloest rundt efter en bar ("El Reventón" eller saadan noget) som skulle ligge paa camino de ronda. Jeg fandt den ikke, men var senere paa escuelas(fandt ogsaa et bibliotek). Jeg har ogsaa vaeret oppe paa fakultetet for lige at familiarisere mig over flere omgange, og det virker nemt nok. I det hele taget, benyttede jeg det gode vejr i dag til at faa gaaet virkeligt meget rundt, og jeg er stadig forbloeffet over hvor nem byen er at finde rundt i.

No comments:

Post a Comment

Followers