Friday 6 February 2009

6/2

Saa i gaar fik jeg en mail fra husvaerten, om jeg ville med ud til el monasterio de la cartuja og se pa kunst her paa loerdag. Efter at have overvejet det lidt, sagde jeg skam ja til det, for hvis jeg skal laere at vaere bolighaj, er det nok ikke saa dumt. Desuden har jeg forhoert mig, og jeg tror ikke han lagde an paa mig, men at han missionerer for opus. Spaendende, spaendende.
Jeg stod op kl.8, sagde farvel til hende, der forlod lejligheden, og hyggesnakkede en time eller to, med ham franskmanden, der bor her, og selvom jeg ikke bryder mig om hans granadinske kaereste, virker han ganske fornuftig. Derefter tog jeg til el realejo og gik tur, og derefter forbi la cartuja for at vaere forberedt og saa ud til, der hvor der er mercadillo i morgen. Der var ogsaa lidt topmanta, hvilket ikke er at foragte.

Angaaende, der hvor M-dog boede kom jeg jo forbi, og jeg vil sige, at det er et ok rart sted(som jeg jo ogsaa husker det), men det er sandt at det er en meget trafikeret vej, der ligger lige ved siden af, og med de tynde vinduer der er, har det nok vaeret lidt haardt.

No comments:

Post a Comment

Followers