Thursday 26 February 2009

Torsdag

Dagens phrase:"Guay chavál, si lo dice la afoto del Vin Diesel, tiene que ser verdad."

Dagens soundtrack: uafgjort mellem
Fleetwood Mac , Man of the World: http://www.youtube.com/watch?v=7Cco1F-A9V8
og
Paulina Rubio, Baila Casanova: http://www.youtube.com/watch?v=ZSgS8Y9xT_0

Saa mig og D.'s kaereste har det egentligt fint med hinanden(og jeg hjalp hende med at laese op til noget statistikeksamen og alt muligt), men jeg tror jeg balancerer paa kanten af "daarlig indflydelse" i hendes oejne, efter at han brugte en aftale med mig om at tage paa bar og see fodbold(Real madrid tabte desvaerre fortjent 1-0 til Liverpool) til at smutte fra et skaenderi. Hun var vist ikke saa glad for at skulle til eksamen dagen efter eller et eller andet. Men kampen var fed nok at se paa nabobaren, totalt hyggeligt.
I dag skete der saa ikke det store, jeg var til timer. Jeg koebte en aeske dadler(desvaerre ikke bam, hvad ville jeg ikke give for nogle bam dadler i saesonen), og da jeg spiste den foerste begyndte mine haender at ryste(for reals), men en 5-10 stykker til hjalp paa el mono. Hvem skulle have troet at man kunne naa dertil?

No comments:

Post a Comment

Followers